Hvad hjælper vi med?
Vi ved, hvordan din målgruppe gerne vil bo. Og vi ved også, hvordan du får deres opmærksomhed!
Projektsalg
Et stærkt kommunikationsfundament
Alt vores arbejde bygger på viden – om målgruppen, markedet, din bolig og dens historie. Derfor kan vi hjælpe dig med at udvikle et unikt og målrettet kommunikationsfundament, som ikke bare er autentisk og interessant, men også effektivt og differentieret i forhold til konkurrenterne.
En enkel proces i fire steps
Vi hjælper dig hele vejen. Fra kommunikationsfundament, koncept og navn – til effektiv eksekvering af en målrettet markedsføringsstrategi og løbende monitorering.
Analysere
Første step handler om at opbygge en dyb forståelse af dit boligprojekt, dine visioner, din målgruppe og dit markedspotentiale.
Her gennemgår vi følgende:
Workshops, hvor vi faciliterer vidensdeling fra interessante stakeholders
Dybdeinterviews med arkitekten, bygherren, en lokal ejendomsmægler samt repræsentanter fra målgruppen
Dataanalyse, søgeordsanalyse, konkurrentanalyse osv.
På baggrund af disse indsigter skabes kommunikationsfundamentet.
Definere
I step to er opgaven at kondensere, definere og skære helt ind til benet. Dermed kan vi udvikle et klart og stærkt kommunikationsfundament, som kan guide og inspirere den kommende markedsføring.
Output af denne fase er et unikt og målrettet kommunikationsfundament, herunder projektets navn og kernebudskab.
Eksekvere
I step tre udvikler vi de relevante kommunikationselementer til markedsføringsstrategien, som alle bygger direkte på vores kommunikationsfundament. Dermed opnår vi optimal synergi, og hver gang målgruppen møder vores kommunikation vil den være med til at styrke det budskab, vi har defineret.
Her arbejder vi f.eks. med:
3D-visualisering og VR
Tekst og storytelling
Grafisk identitet
Video og animation
Events
Email marketing
Google og Meta
Monitorere
Efter lanceringen af vores markedsføringsaktiviteter monitorerer vi på, om de har den ønskede virkning og skaber den rigtige udvikling igennem vores dashboard.
Vi monitorerer og regulerer eksempelvis på:
Hvilken type indhold, der resonerer bedst hos din målgruppe
Hvad vi betaler for en potentiel lejer til din bolig
Hvilken pris du giver for en underskrevet lejekontrakt vs. den månedlige tomgang
Hvorfor potentielle lejere vælger dit projekt fra eller til
Og meget mere …
Vores strategiske proces
Staging
Lad kunden se sig selv i de fire vægge
Gør salget personligt med en innovativ visualisering, der lader kunden se ind i fremtiden, og få udbudsprisen hjem.
Det er langt fra alle kunder, der selv er i stand til at forestille sig de små ændringer eller gode idéer, der kan gøre boligen fra ”endnu en mulighed” til det perfekte hjem.
Stagings gør potentialet visuelt. Pludselig kan mennesker mærke forskellen på hvilket hus, de ser med egne øjne, og den bolig, det kunne blive.
Stagings passer perfekt ind i billedrækken i beskrivelsen (som bliver meget mere inspirerende), fordi den kan visualisere gode idéer til om- og tilbygninger eller opdateringer af både udvendige arealer og indvendige kvadratmeter.
Stagingeksempler
Stagings kan også bruges til at visualisere husets potentiale i ”kosmetiske upgrades”
Eksteriør
Synliggør potentialet ved boligens ydre. Det kan eksempelvis være nyt tag, en facademaling, udskiftning af vinduer, tilbygning mm.
Interiør
Er planløsningen ikke tidssvarende eller trænger køkkenet til at blive udskiftet, så synliggør potentialet ved at vise mulighederne.
Opdaterede plantegninger
I forlængelse af Stagings kan der leveres en opdateret plantegning med mulige ombygningsændringer, et prisoverslag for den viste mulighed (udarbejdet af bygningskonstruktører og udregnet ud fra regionale priser), der er juridisk anerkendt af Danske Bank, og som ikke bare kan øge boligens potentiale, men også dens aktuelle pris.
Sociale medier
Stagings kan også bruges i videoer på sociale medier, hvor de kan tænde drømmen helt tæt på menneskers hverdag.
Visualiseringer
Vis markedet forskellen med egne øjne
Indsigter og målsætninger kan sammen bygge hele fundamentet for kommunikation, salg og leje. Men forskellen forstås også gennem projektets visuelle budskaber.
VR & Co har inhouse specialister i design af visualiseringer til boligbranchen. Med mere end 20 års erfaring er du sikker på, at dine 3D-visualiseringer, renderinger og illustrationer kan skabe forståelse og følelse i de unikke og realistiske gengivelser af, hvordan hverdagen vil føles, når først kunden er hjemme (også selvom projektet endnu ikke er bygget).
Både i forhold til stills og 3D-animation kan vi sammen skabe en fornemmelse for boligen, der bringer dine visioner til live med visualiseringer, der på samme tid er virkelighedstro og begejstrende.
Kunden skal også forstå forskellen med øjnene.
Visualiseringer
På baggrund af arkitekternes tekniske tegninger, landskabsplaner og materialelister, vækker vi projektet til live med retvisende 3D visualiseringer. Vi matcher indretningen op mod målgruppen, benytter interiør der følger tidens trend og tendenser og leverer visualiseringer der emmer af stemning og hygge.
Animationer
Løft visualiseringerne til næste niveau med en animation. Her kan vi skabe liv i området og i boligerne inden den første nøgle er overdraget. På den måde kan potentielle lejere eller køber fornemme, om det er her, hvor deres liv skal leves.
Plantegninger
Vi udarbejder målfaste plantegninger der repræsenterer hver enkelt unikke bolig. Her kan kunden se sit hjem og finde al relevant data præsenteret visuelt, så det matcher med øvrige kommunikationselementer.