Kontakt Ikon
Scroll
Mekanikken
Kunde: home
Lokation: Brøndby

Bo som en del af noget større. Noget grønnere. Noget nyt og moderne i et historisk område

Med dette løfte har VR & Co udfoldet områdets fortælling og skabt værdi til de 215 lejeboliger i projektet under navnet Mekanikken. Projektet er blevet vakt til live med en stærk visuel identitet, stemningsfulde visualiseringer samt et website der med sin boligvælger, har gjort det interessant at bevæge sig rundt.

Resultatet

Igennem målrettet kampagner, som har genereret en høj trafik til projektets hjemmeside www.mekanikken.dk har vi i kombination med en række Åbent Hus arrangementer udlejet 95% over de måneder hvor Mekanikken har været i VR & Co’s hænder.

0

Antal lejligheder

0%

Udlejet indenfor deadline

0K

Antal besøgende på landingpage

En boligvælger ud over det sædvanlige

Det må gerne være let at være på boligjagt. Og det blev det for de interesserede med en boligvælger af dette niveau. Her fandt de let informationer som udlejningsstatus, boliginformationer, plantegninger mm.

Isometri Mekanikken

Boligvælgeren er udarbejdet med et enkelt birdview og efterfølgende opdelt i 17 forskellige udsnit af projektet, hvor alle 215 lejligheder præsenteres.

Mekanikken logo
Mekanikken stemning

Denise Bang - Keystone

“VR & Co har været en yderst kompetent samarbejdspartner der har hjulpet os helt fra identitetsskabelsen til lancering af hjemmeside og markedsføringsstrategi. Teamet har været arbejdsomme, løsningsorienteret og leveringsdygtige”

Loading...